Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3080531308   Avaluació competencial a secundària
2018-2019   Taller a centre. Secundària en general
  
   22/10/2018 - 24/4/2019 (15 hores) de 15:30h a 17:30h
   INS El Cairat
   c. Gorgonçana, 1 (Esparreguera) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Llobregat VII
  
  
  
Inscripció   12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Es pretén millorar de les capacitats professionals dels docents i aprendre noves formes d'avaluar.
  
Objectius   - Volen millorar i augmentar les competències i habilitats dels docents.
- Consolidar un model d’ensenyament i aprenentatge amb un enfocament competencial.
- Avaluar els aprenentatges competencials des d’una perspectiva formadora, amb la implicació i la participació dels alumnes.
- Identificar les característiques de les activitats d'avaluació que serveixen per valorar l'assoliment de les competències.
  
Continguts   - Avaluació formativa. Avaluar per aprendre.
- Les rúbriques
- Exemples d'activitats d'avaluació competencial.
  
Formador/a   Jessina Triviño - Lucía Giménez Aucejo
  
Avaluació   S’avaluaran els següents aspectes:
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el qual s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   crp-martorell@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent